Stig håller mig vaken om nätterna....

Ja, jag va ju tvungen att börja läsa boken "män som hatar kvinnor". Efter som att alla gillar Stig Larssons böcker. Och den verkar lovande. I vanliga fall när jag läser på kvällarna så pallar jag ca. 10 (MAX!) 15 min, innan jag somnat med boken över fejjan. Men denna bok håller mig faktiskt vaken och jag kan läsa en hel timme ibland. Riktigt mysigt faktiskt.

Idag efter jobbet så åkte jag och mötte Raisa och Johanna på Stop&Shop. Vi köpte med och Sushi, chips och dipp och så lyxade vi till det med varsin vitamin water. Yummi! Sen åkte vi hem till mig och slängde oss i soffan och kollade på filmen old school, riktigt rolig film.

Imorgon har jag inte planerat så mycket mer än att Frida kanske kommer förbi på eftermiddagen och sen ska hon jag och Emma hitta på nått skoj till kvällen.
På lördag tar jag och Emma min bil och sticker upp till Boston för att stanna där en natt. Det ska bli riktigt kul. Alla säger ju att Boston ska va så himla fint och mysigt.  Hoppas på fint väder. Trevlig helg allesammans!


Boston.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0