Vart kommer de ifrån?...

När man passar Sawyer som jag gör nästan varje vardag mellan kl. 12 och 5/6 typ, så finns det inte en minut av dessa fem eller sex timmar som någonsin består av total tysdnad. Har han inte något nyttt superspännande och i hans öron as roligt att berätta. Så berättar han nått superspännande asroligt som han redan har berättat 1, 2, 3, 4 ja upp till 123 gånger på en dag igen. Och känner han att han själv är trött på att berätta denna sak ännu en gång ja då nynnar han, sjunger, eller gör nått annat ljud. Just nu sitter han och äter en yoghurt och nynnar samtidigt som han har hela munnen full.. Mamma jag kan ärligt säga att jag pratar inte mycket, det kommer inte du heller tycka när du har träffat denna lilla ljudmaskin som för tillfället håller på att berätta för mig allt om hans yoghurt skipp. Mina standardfraser är Ooh Cool, Wow nice och Awesome. Träna in dessa fraser om ni planerar att komma och hälsa på gott folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0