De närmar sig!



BAAM, så damp de ner ett litet paket i bravlådan. Jippijaja!
meeeeeeen glädjeruset gick snabbt över till irritation!
Vad är de för stil storasyster? skicka ett paket och förvänta
sig att jag ska ha de liggande här nästan TRE veckor....


Som tur är så har kom min kära vän Raisa på att om jag ger paketet till henna
så får jag tillbaka de den 27e igen. Så de får bli lösningen på mitt jobbiga, jobbiga problem.

Medans jag ändå är igång att kasta ut mig massa ointessant babbel så kan jag ju passa på att berätta att jag börjar jobba kl. 2pm imorgon, och de är ju ganska NAAAAJJJJZZZ!

Nu, dags för mig att få min skönhetssömn! Sleep tight!



Kommentarer
Postat av: raisa

haha ta med dig de nästa gång vi ses ;)

2009-05-12 @ 05:52:17
URL: http://metrobloggen.se/raisa
Postat av: syster

Ville ju vara säker på att det skulle nå fram i tid och det gick visst betydligt snabbare än väntat!!! =)

2009-05-13 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0