Gårdagen!

Glömde ju att berätta om våran mysiga picknick vi hade igår.
 Efter att jag hämtat upp Sawyer på skolan så åkte vi ner till
Cove park island som e en liten udde med stor park och strand.
Jag och mina två minstingar mötte upp mina darlings
Raisa och Frida för en myspysig lunch i solskenet.

Lite härliga sommarbilder....

...Nehe nu dog min kamera, men jag snor lite bilder av Raisa och Frida sålänge.






Kvällen spenderades hos Friday med
Raisa, Johanna, Frida, hennes två hunda och en papegoja.
Efter att vi fått i oss en hel del Sushi så drog vi oss en trappa ner
till Fridas Movie theater, (ja hon har en biograf i sitt hus, AVIS som faan!)
Poppade pop corn dukade upp med doughnuts och satte på våran krigsrulle
som vi  hyrt (anledningarna till att vi hyrde krigsrulle: Channing Tatum och Ryan Philip )
Kvällen slutade med att vi satt och berättade läskiga historier för varandra, och sen skulle
 jag köra hem själv i min bil 25 min på kringelkrokiga obelysta gator, fyfy. Men de gick bra, jag kom hem utan några större problem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0