Jag är DÖD!

Men oooj så kul jag har haft.

Kan ju börja med ondsdagen som var dagen D, den stora dagen som jag nu i sju månader har väntat och väntat på, nämligen min B.day.

Började med att jag vaknade typ 15 minuter innan min väckarklocka ringde, sprang och hämtade mina kuvärt och paket som väntat såå länge på att bli öppnade.
Öppnade allt och satt där med rinnande tårar när jag läste de fina breven och öppnade mina paket.

Sen när jag gick ner så fanns där frukost serverad endast till mig och de va inte vilkn frukost som helst. C hade gjort hjärtformade American pancakes, och serverat med kaffe när jag kom ner.

Sen blev de en supersmarrig sushi lunch med Carolyn, Sawywer, Quinn, Frida och Raisa. Efter de så begav jag, C, S och Q oss till Stew Leonarts, som är en underbar affär med all möjlig god färsk mat, och handlade på oss allt mäjligt gott.

På kvällen blev de BBQ med Johanna, Frida, Raisa, Lisen och Pernilla huuuur mysigt som helst och med god mat, cheesecake och fruktsallad.

Torsdagskvällen ependerades med Johanna, vi torg de lungt och sparade oss till fredagen.



På fredan så tog vi ett tåg in till the city mitt på dagen. Började med lite shopping och yogurt land i West Village (ett måste för er som besöker NYC) och sen på kvällen drog vi hem till Linus. Jag Raisa, Frida, Johanna och Lisen gjorde oss iordning inför kvällen och fick i oss lite öl och vin (som JAG hade köpt WOHOOO!)

Vid halv tolv grabbade vi en gul cab och åkte vidare till en clubb som heter Touch, där vi även mötte upp Matilda och hennes kompis. Det va en jävligt kul club. Lagom mycket folk, lagom stort och mycket trevliga människor.


Hemma hos Linus




På Touch

Dansar som galningar!

Ute och vandrar på stan en tidig morgon...

Time square i gryningen

Påväg till Grand Central kl 7 imorse....


Nu ska jag sova, GOOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vem e Linus, ser bara tjejer på alla bilder..?

Skönt att de tar väl hand om dig syter yster, vi hade inte kunnat gjort en bättre födelsedags helg!

KRAMIS! =)

2009-06-02 @ 08:39:16
Postat av: Linda

HAHA de e Raisas B-friend. Han va inte me när vi gick ut...

Ja, de e tur att man har vännerna här, annars hade jag aldrig klarat de....



2009-06-02 @ 15:18:45
URL: http://lindaklintberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0