Lightning without thunder!

Dagen har spenderats med Raisa och Frida, de blev sushi lunch, film och fika. Sen splittrades vi, Frida och Raisa åkte hem och jobbade och jag satte mig och skrev på min uppsats som ska vara inne om två veckor.

 Vid halv tio åkte jag hem till Frida med en film och lite cashews. Hela dagen har det vart sådär varmt ca. 20-25 grader men väldigt grått, fuktigt och jag har haft huvudvärk hela dagen. När jag vid tolv satte mig i bilen hem från Frida så började de blixtra som tusan, hela himelen lös upp för en sekund varannan minut. Sen kom regnet och sen SPÖregnet. Jag såg ca tre meter framför bilen och de kändes som att bilen flöt fram på allt vatten. De första 15 min från Frida så är inte vägen den roligaste att köra på kvällen heller eftersom att den är super slingrig, smal och aldeles kolsvart. Men jag klarade mig hela vögen hem idag också.

Imorgon är det söndag. De blir nog en lugn söndag för min del. Eller så kanske jag tar mig in till the city en stund för att bara vandra runt lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0