Memorial Day

I förmiddags va jag och kollade på paraden i Ridgefield med Frida. Det är parader överallt på memorial day men fridas h.familj va med i den i Ridgefield så jag åkte dit och kollade på den.
Strålande sol och massa grader varmt är det idag.
När jag kom hem från Ridgefield så la jag mig i solen en stund med de va så sjukt varmt så jag sprang upp hämtade datorn och satten mig under parasollet för att färdigställa mina uppsatser som ska va inne denna vecka.
De va jättelungt och skönt, familjen va borta så jag kunde sitta där och skriva i flera timmar. Nu har jag skrivit klart min 5-sidiga uppsats om California och har en sida klar på den 5-sidiga uppsatsen om mig själv. GRYMT!!! Så skönt att äntligen ha de gjort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0