Snart får ja riva upp dehär godingarna!


Va bara tvungen att visa, hehe! Vad kan detta innehålla?


Egentligen så är jag ju redan 21, om man tänker svensk tid. Och jag föddes ju faktiskt i sverige. Men här får jag vänta en och en halv timme till innan det är min amerikanska födelsedag. Duktig som jag är så har alla paket legat här orörda. Bra jobbat av mig tycker jag, det är ju välditg frästande att bara rycka upp allt när de ligger här och ingen ser, men nej nej, jag väntar tills den stora dagen...

Imorgon blir det lunch med Carolyn, Sawyer, Quinn, Frida och Raisa. Troligen så blire sushi, mums! Sen på kvällen så ska vi ut och äta middag alla tjejerna, de ska bli mys!

Hörs imorgon...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis älsklingen!!!

tYCKER DU Ska komma hem nu!!!!!!!!!!!!

2009-05-27 @ 09:13:38
URL: http://enwiking.blogg.se/
Postat av: Hanna

GRATTIS vännen! hoppas du får en underbar dag :)

2009-05-27 @ 18:22:00
Postat av: syster

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!

sorry att det bröts, något av barnen "pajjade" datorn, sen var det fullt upp med middag osv...

Ha en super duper dag och kväll!!!

KRAM! =)

2009-05-27 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0