Systerkärlek!

Idag har jag tänkt på dig min kära syster, för det är ju faktiskt din dag(eller ja, de va din dag).

Du har ju alltid funnits där, även om vi inte va jätta nära när vi va mindre(syskonkärlek!), så de senaste åren så har ju du vart den som alltid, ALLTID funnits där för mig. Jag har suttit i din soffa och gråtit, och du har tröstat. Jag har suttit i min soffa och gråtit och du har kommit med godis och en bamse-storasyster-kram som värmer hjärtat när allt är jobbigt. Även om jag tränger mig på och tigger middag och tv-sällskap två, tre ibland FYRA dagar i veckan så känner jag mig alltid väkommen. Jag saknar dig massor!

Jag är så lyckligt lottad att jag har en sån fin syster, de e inta alla som har!

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Syster

Bääää nu bölar jag, du får inte skriva så när du e så långt borta... ;-)

Det gör inget att du "tigger" middag för bara du kommer innanför dörren så har jag avlastning, sällskap och barnen blir överlyckliga!

LOVE YA TOOOO!!!

2009-05-15 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0