BitterSweet!

Jag har tröttnat!...

....på att vara au pair
....på att inte kunna ringa mamma när som helst för att bara säga "Hej!"
...på att inte kunna pussa sönder min lillManda
...på att inte kunna prata skit med den bästa vännen ever, Amanda, miss you BigTime!..
...på att inte kunna sätta mig och ta en afterwork med de underbaraste på SNAPS uteservering
...på att vara långt borta från alla dom som jag älskar MEST i världen
...på att inte kunna gå till syster och dricka te
....på att inte kunna åka kolektivtrafik och därmed på att köra bil ÖVERALLT
...på vitt bröd
...på Peanut Butter
....på att bo på min arbetsplats och under samma tak som chefen
...på the Stamford mall
...på att ha den sämsta lönen
...på att det inte finns några trottoarer och gatubelysning


Och mycket, mycket mer.


MEN jag kommer att sakna
...

....NEW YORK CITY
....de bedårande stora blå ögonen omringade av blonda lockar!
....pojkarnas skratt som smittar av sig mer än något annat
....Helgernas alla äventyr
....min bil och billig bensin
...vännerna här
...TVO
....Carolyns chilli
.....Shoppingen, som är oändlig!
....familjen och mitt "hem" här
....stränderna och värmen
....Utelivet i The big city
....Att städrskan städar mitt rum
....starbucks
....Forever21
....Sushin som finns i alla möjliga färger former och smaker
....att prata engelska varje dag


Och MASSOR med mera saker som man bara tar förgivet just nu.


USA+SWE in my heart 4-ever n' ever n' ever!!



Kommentarer
Postat av: syster

Jag har lösningen...

Skaffa dig en rik amerikan som du tar med hit till SWE!

Du får då prata engelska, han betalar städerska, ni kan resa till USA på semestarar och då så klart tar ni med OSS och samtidigt har du oss alla här hemma med dig, kan inte bli bättre!!!

I dag skickade vi post till dig... ;-)

Puss & KRAMISAR!!!

2009-05-05 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0