Återförening!


Sitter i soffan på hammarbyhöjden hos min älskade vän Frida. Klockan
är tio i fem på morgonen och jag kan inte sova. Konstigt, de ska ju vara
 på morgonen jag borde vara trött, men jag är klarvaken. Lär väll däcka
tidigt ikväll på vårat lilla get-together som vi ska ha med billig middag och
billigt vin (Ja, vi är fattiga!)hos Ems och Kimpan ikväll. De ska  bli kul, om
jag kan hålla mig vaken vill säga.

Igår åkte jag in till stan och mötte upp min grek vid tre-tiden. Vi vandrade
runt på Kungsgatan, Norrlandgatan, Hamngatan och sen promenerade vi
Drottninggatan in till Gamla Stan sen till slussen, så gick vi götgatan, stannade
tog en kaffe och chokladboll och sen gick vi hem till Amanda. Där snackade vi
skit, surfade runt på nätbutiker och lyssnade på musik.

Vid halv åtta mötte jag upp Frida vi tog tuben hem till henne och åt tacos och
soppa och catchade up vad som hänt de senaste två månaerna. Sen begav vi
oss in till gamla stan och satte oss och drack öl och käkade jordnätter innan vi
beflyttade oss ca. 50 meter upp på gatan där Emma satt med några vänner. Där
drog vi i oss en till öl, skrattade och skojjade och sen vid ett drog vi oss hem. Så
de blev ungefär två och en halv timme sömn för mig innan jag vaknade och inte
ville somna om, är de tillräckligt?

Imorgon ska jag åka till vällingby och möta upp mamma. Vi ska strosa runt och
jag ska lämna ut lite CV:n tänkte jag, jag har efter en dag i Stockholm
upptäckt att ett jobb är ytterst nödvändigt...!?

Nej nu är de dags att försöka sig på att sova igen, så jag kan få ett par timmar till innan de är dags att kliva upp för dagen. God Natt eller God morgon eller nått...


Kommentarer
Postat av: Moa

Är STHLM sig likt? ;)

2009-10-29 @ 04:14:23
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0