Hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter en tio timmar lång flygresa. De blev en stressig dag igår, först mysa med barnen, hinna med alla ärenden jag vill göra innan jag åkte och säga hejdå till alla. Jag hann med ungefär hälften av vad jag vill göra och till er jag inte ringde, SORRY!!! Jag kom tillbaka till huset efter några ärenden en halvtimme innan avresa och hade inte ens hunnit duscha. Så jag sprang direkt in i duschen, klädde på mig blixtsnabbt och sprang runt som en galning tillsammans med Camilla och Lisen. Vi slängde allt skräp som jag fortfarande inte hade tagit tag i från mitt rum och packade de sista. Kastade in mina tre 23 kilos väskor i bilen tillsammans med mina tre carry-on väskor. Sprang upp i rummet hämtade paketen jag hade fixat till familjen. TÅRkalas och ett mycket känslomässigt hejdå. Med tårsprägda, svulna, röda ögon ser jag hela familjen sitta på trappan utanför huset och vinka medans Lisen backar ner bilen från uppfarten med mig och Camilla i. De va en tuff dag. Vi gasar vidare till JFK. Checkar in mina väskor och fäller ännu mer tårar innan de är dags att ta ett sista farväl av mina kära vänner och mitt köra New York. Jag går igenom security och då är jag påväg.... Påväg hem! Heeelt ofattbart. Sen klev jag av på Arlanda, hämtade ut mina väskor och sprang så fort jag kunde med allt mitt bagage på en vagn. OCh där stog dom, mamma, syster, Amanda och Elias. TÅRKALAS!! Jag är hemma! Jag fattade de nog dock inte förren jag ikväll satt här med min familj och skålade i rosa Lanson och käkade lax med potatis och goda såser.

Nu sitter jag här i mitt rum hemma hos mamsen och har nog faktiskt fortfarande inte fattat att jag aldrig mer kommer att återgå till de liv jag förra veckan levde.....

Hejdå huset!

Älskade Lisen körde..

Och Camilla ställde också upp på att vinka av mig...

Tack Brudar!!

Påväg till JFK efter att ha gråtit krokodiltårar ca furtioelva gånger!

All packning va med... Tur att jag redan hade skickat hem

ca. 4 resväskor tidigare, annars skulle de blivit DYRT!

SKÅL!

Sedan skålade vi och jag fick äta den godaste middagen på riktigt, riktigt länge!

 

Nu är de dags för mig att sova efter att under de senaste

trettio timmarna samanlagt har sovit ca 2 timmar... God Natt allesammans!



Kommentarer
Postat av: Lisen

Mycket smickrande bild på mig ;p haha. Tack!



Skönt att höra att du kom hem ordentligt. Shit, blev helt pirrig när jag läste hur du gick av på Arlanda o såg familjen. Fatta att man själv kommer vara där om ett tag.. Sjuk tanke.



Nu måste jag sova, men vi måste höras så snart som möjligt!! Pussssss

2009-10-22 @ 07:07:06
URL: http://anderssonlisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu är du hemma igen. Känns helt sjukt att man ska åka hem någongång också haha ;) Vi ses :)

2009-10-23 @ 00:49:38
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0