DEPP!

Känns inte kul! Vem ska jag nu spontanringa och tala om att jag vill strypa en fyraåring(inte seriös!!!) eller bara klaga på min almänt tråkiga vardag och tvinga att umgås med mig så jag inte dööör av tristess... Denna underbara glädjespridande människan kommer att lämna ett ekande tomrum efter sig... Kom precis hem från JFK. Men men life goes on, nästa gång är de ju faktiskt min tur att avsluta detta kapitlet i mitt liv. 


Nu till annat, gårdagen va trevlig... Blev lite shopping på Danbury mall med Lisen, Camilla och ännu en svensk au pair Maria. Jag fick med mig en långklänning(!) trevligt, trevligt. Sen blev de gudomligt god glass på cold stone glassbar... Efter de så tog vi en sväng förbi min älskade Frida(som i detta nu sitter på planet mot SWE..!)

Utanför Cold Stone

Glada söta svenska flickor hos Frida....



Nu TVn och pop corn.. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0