Jag är trött!

Ja, jag är trött för att jag behöver sova, för att jag har jobbat över elva timmar idag, för att jag tröttnat på dehär jobbet, för att jag tröttnat på att plocka efter barn(och vuxna) hela från mogon till kväll, på att lyssna på gråtande/skrikande/gnällande ungar, på att inte kunna prata med min mamma när jag vill eller behöver, på att inte kunna bara glida över till en kär vän för att få en stöttande kram eller så, på att vara långt borta från syster, bröder, mamma, pappa, plastisar o.s.v, på att behöva ta bilen överalt, på att allt som finns att äta här innehåller ett ton socker, på att jag har blivit fet av detta land, på att alltid vakna kl. 7.00 varje morgon oavsett arbetsdag eller ej, på att inte kunna ha någon egentid, på att käna lite pengar, på att behöva åka minst 30 minuter för att ses och ta en kaffe, på att säga hejdå, på att ständigt behöva tänka på alla andra i första hand, på att min garderob är för liten, på att jag inte har någon spegel i mitt rum, på att de inte finns några snygga killar här, på att vara trött twenty4seven, på att SAKNA!

Nu ska jag nog gå och sova så kanske jag inte är lika trött imorgon....




Natti natti! Saknar er, men de har ni nog redan fattat.. Eller?

Kommentarer
Postat av: nina pappa småsyskonen



Halloj



Du får tänka på att det inte är så många dagar kvar .

Snart är du hemma hos oss igen,du får tänka på allt kul du upplevt.

För det är så coolt där, Adde vill tillbaka han pratar ofta om New york.



Snart är du hemma och vi får kramas, då kommer du sakna alla där borta säkert.



många pussar från oss



2009-09-11 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0