De närmar sig!....

Här någonstans komme jag att bo.....

Här kommer jag att jobba.....


Om jag har väntat?.... SOM jag har väntat! Ja, på lördag åker jag till mitt nya hem,
mitt nya jobb, i en ny stad, i ett nytt land, och en ny kontinent. Sousse i Tunisien,
om de känns konstigt? Svaret är nej... De känns grymt kul, spännande och jävligt coolt!

Igår va sista dagen på jobbet, och de är skönt för nu kan jag fokusera på nästa steg.
Idag har jag packat, packat, fikat med Emma, Prominerat med Emma och packat lite
till. Nu tillåter jag mig själv att ta en välförtjänt pause, och passar därmed på att
uppdatera er litegrann.

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag och även om jag lyckats fylla tre flyttkartonger
och två resväskor med kläder så syns det inte i garderoben.. Hmm! Stört att jag lyckades
fylla en hel flyttkartong med bara "vintriga" skor, en med "vintiga" jackor och en pappkasse
till mamma med converse...

Nu ska jag gå och trycka en god sallad och en avokado till
lunch, sen måste jag nog fortsätta att organisera min röra...

Talk to you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0