Let the adventures begin!

Första kursdagen avklarad..... De gick bra och allt känns så himla kul och spännande. Idag har det vart mestadels introduktion, mycket info om koncernen Fritidsresor och deras mål och visioner. Och så pressentationer av oss själva. Vi var 14 personer, tre killar resten tjejer. En kul sak som dom berättade var att de hade vart 600 sökande och fjorton st som fått jobbet. JAG ÄR BRAA!!!!!

Förstår att ni kanske funderar på vart jag kommer ta vägen i sommar och den enkla förklaringen till att jag inte nämnt de är att jag själv inte vet ännu. De kommer jag att få reda på på måndag eller tisdag nästa vecka. Alternativen är Kreta, Rhodos, Spanien, Portugal, Turkiet, Cypern, Bulgarien eller Kanarieöarna. Jag hoppas väll på Rhodos eller Kreta.

Imorgon blir de genomgång om arbetsvilkor, löner och sen resten av dagen så kommer vi göra lite workshops, jobba i team och vi kommer också att få lägga upp veckoscheman och sätta ihop olika program.

Dagarna pågår mellan mellan 9 och fem och luncherna får man stå för själv, så idag blev de en god acokadosallad i hornstull tillsammans med resten av gruppen. Imorgon efter kursen så har vi bestämt att vi ska på after work tillsammans. De blir kul att umgås lite utanför kurssalen och byta tankar och förväntningar.

Nu har äventyret börjat lite smått och jag längtar så jag dör till första Juni....!!!







BTW, de va sviiiinkallt idag.
Jag är sååå redo att bege mig
mot varmare bräddgrader :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0